مطالب مرتبط:
عکس | گفتگوی نزدیک دکتر ولایتی با محمدجواد ظریف
پادکست خبری ایرنا لرستان | هفته نخست بهمن ماه 1402
ارجاع حکم ضد صهیونیستی دیوان لاهه به شورای امنیت |
جلسه فوری شورای امنیت درباره حکم دیوان لاهه علیه تل آویو |
تدوین سند انتخاباتی شورای ائتلاف برای شهر تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 08:552024-01-27سياسي

گفتگوی تفصیلی| شورای ائتلاف در لرستان این روزها چکار می کند؟


در مراحل نهایی تعیین لیست کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف هستیم و ظرف چند هفته آینده لیستی که حاصل پیگیری کمیته انتخابات است را معرفی کنیم.

- خبرگزاری فارس لرستان_نسرین صفربیرانوند، 34 روز دیگر به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقیمانده است، به منظور آگاهی از برنامه های شورای ائتلاف در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی با ابراهیم بارانی بیرانوند، رییس شورای ائتلاف لرستان گفت وگویی ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید.

در ابتدای گفت وگو به اهمیت و ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اشاره می کنید؟ در ابتدا تشکر می کنم از خبرگزاری فارس که در بحث اطلاع رسانی حضور و فعالیت خیلی تاثیر گذاری دارد.

اما در بحث اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات از نگاه من دو استدلال عقلی و نقلی وجود دارد، از لحاظ عقلی بدبین ترین آدم ها نسبت به نظام جمهوری اسلامی هم اگر اعتراضی دارند راه این بیان اعتراض انتخابات است.

در انتخابات گذشته به عنوان نمونه سال 76 جریان دولت و جریان حاکمیت طیف خاصی بود می گفتند جریان راست ، اما همان سال نتیجه انتخابات بر خلاف جریان طیف خاص اتفاق افتاد و این یعنی رای مردم تاثیر گذار است و هر کجا مردم حضور داشته باشند نظرشان اعمال شده است.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - شورای ائتلاف - انتخابات - مجلس شورای اسلامی - شورای - انتخابات مجلس - خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تفصیلی| شورای ائتلاف در لرستان این روزها چکار می کند؟

گفتگوی تفصیلی| شورای ائتلاف در لرستان این روزها چکار می کند؟